Hoe kan ik controleren op wiens naam mijn ITunesaccount staat?

Ik zeg wel Itunesaccount, maar dan bedoel ik dus het account waarmee ik inlog als ik bijv. In de Appstore ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik in iTunes links in de kolom op iTunes store. Nu zie je rechtsboven normaal een e-mailadres of naam staan. Als je hierop klikt zie je alle gegevens van de account en kan je zo ook gegevens aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan dat heel simpel controleren door even een gratis App te downloaden, dan moet je inloggen en staat je inlognaam al automatisch in het bovenste balkje, daarna kan je gewoon weer op 'Annuleren' klikken.