Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hoe zet ik het internet van mijn htc uit?

Ik ga binnenkort op vakantie naar griekenland en wil niet op onverwachte kosten uit komen dus hoe zet ik alles uit wat met interneert te maken heeft? Heb een htc wildfire s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
697

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Toen ik laatst bij de The Phone House was had ik ook zo'n soort vraag. Ze zeiden met nadruk dat ik gewoon me telefoon niet moest meenemen, dit is dan ook het beste.

Want als je over de grens gaat komt er meestal een sms van je provider en soms gaat je internet dan weer aan. Waardoor je dus veel onverwachte kosten kunt maken. Het beste is dus gewoon een tijdelijk internet abonnement voor het buitenland of je telefoon thuis laten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Instellingen-> draadloos en netwerken->mobiele netwerken en dan gegevensroaming uitschakelen/uitvinken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op android druk je op de "uit" knop, Dan klik je vliegtuig stand aan.. Let wel op dat als je op wifi wilt dat dan vliegtuig stand uit moet, Ook kun je je sim kaart thuis laten en dan kun je wel op wifi en gewoon je muziek luisteren :) Lijkt mij de beste oplossing..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop gewoon een oude simlockvrije telefoon, hier in breda kan je ze al halen voor 2 tientjes bij de telefoonkopen.nl winkel, maar wie weet hebben ze ook wat online of bij jou in de buurt.

ben je toch voor iedereen bereikbaar (met je eigen nummer), en zon telefoontje is goedkoop dus als ie nat word/kwijt raakt is het een kwestie van blokkeren en erom lachen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding