Is het mogelijk om via Facebook videogesprekken te doen via iphone 4s?

Ik weet dat je via skype en facetime videogesprekken kunt doen op de iphone. Maar via facebook kan dat niet denk ik. Ik heb al opgezocht maar ik kwam altijd terecht op applicaties waarmee je moet bellen. Maar dat is niet mijn bedoeling. Weet iemand toevallig met welke app of hoe je videogesprekken kunt doen via facebook op de iphone?
Alvast bedankt.
Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee dat is niet mogelijk via Facebook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel kan je facetime of skype gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je iPhone heb je de mogelijkheid om FaceTime, Fring, of Skype te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet via facebook maar wel andere dingen zoals skydrive