Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik mijn studenten email adres in op mijn HTC Wildfire S?

Het lukt wel met mijn hotmail en gmail, maar niet met mijn studenten mail. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
667
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0.o euh, waar kan ik vinden in welk mailprogramma mijn studentenmail valt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dat er ook aan om mijn studentenmail door te laten mailen naar mijn hotmail, maar dan kan ik niet reageren via mijn mobiel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kun je je studenten email ook thuis in een e-mailprogramma openen? Zo ja, dan moet op je telefoon dezelfde instellingen gebruiken. Zo nee, dan is het waarschijnlijk niet mogelijk.

Je zou bij de ICT-afdeling van je instelling kunnen navragen of de mail op de een-of-andere manier van buitenaf te benaderen is en via welke instellingen dat dat zou kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Email programma? Bedoel je iets als Outlook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outlook, Windows Live Mail, Windows Mail, Thunderbird, Eudora, Pegasus Mail. Dat wat IT'ers een mailclient noemen. Dus een programma op je PC waarmee je je e-mail leest. Is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend meer sinds de smartphone gemeengoed is geworden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding