Hoe stel ik mijn studenten email adres in op mijn HTC Wildfire S?

Het lukt wel met mijn hotmail en gmail, maar niet met mijn studenten mail. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0.o euh, waar kan ik vinden in welk mailprogramma mijn studentenmail valt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dat er ook aan om mijn studentenmail door te laten mailen naar mijn hotmail, maar dan kan ik niet reageren via mijn mobiel.

Het beste antwoord

Kun je je studenten email ook thuis in een e-mailprogramma openen? Zo ja, dan moet op je telefoon dezelfde instellingen gebruiken. Zo nee, dan is het waarschijnlijk niet mogelijk.

Je zou bij de ICT-afdeling van je instelling kunnen navragen of de mail op de een-of-andere manier van buitenaf te benaderen is en via welke instellingen dat dat zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Email programma? Bedoel je iets als Outlook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outlook, Windows Live Mail, Windows Mail, Thunderbird, Eudora, Pegasus Mail. Dat wat IT'ers een mailclient noemen. Dus een programma op je PC waarmee je je e-mail leest. Is tegenwoordig niet zo vanzelfsprekend meer sinds de smartphone gemeengoed is geworden.