Je kunt het nu al downloaden als je een iphone 3gs, 4 of 4s hebt. ook kan het met de ipad 1 en 2 en ipod touch 3e en 4e generatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je morgen tussen 6 uur en 10 uur in de avond downloaden via itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt er geen update voor de 3G :( ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hij zegt 3G, niet 3Gs.
3G is te langzaam om iOs 5 aan te kunnen. Of tenminste, apple wil dit niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, wat balen zeg. Jammer dat ze niet een paar kleine puntjes pakken van de update wat 3G wel aan kan.