Wat is er aan de hand met WhatsApp?

Ik kan al dagen mijn status niet veranderen omdat hij dat niet pakt. Ik heb WA al opnieuw geinstalleerd en dat heeft ook niet geholpen. Ik kan WEL gewoon chatten. Ligt dit aan WA of aan mijn telefoon (BB bold) ? Alvast bedankt voor de reacties.

Toegevoegd na 1 dag:
WA werkt weer zo het moet dus ik ga deze vraag sluiten.

12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

ik kan het niet vinden op internet. Maar ik vermoed dat het met het lek te maken heeft waarmee je de status van iemand anders kunt veranderen. Dit is nog steeds niet opgelost
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Ooh. Daar heb ik nix over gehoord of gelezen. Heb je info? Een bron ofzo? Kan ik ff lezen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://webwereld.nl/nieuws/109111/whatsapp-lek-laat-aanpassen-status-van-anderen-toe---update.html
MissBiggie
12 jaar geleden
Top! Dank je wel.
MissBiggie
12 jaar geleden
Wa werkt weer zo het moet dus ik ga de vraag sluiten. Toch een plusje van mij voor de moeite. Dank je wel.