waarom leest mijn blackberry geen html berichten?

Mijn blackberry leest geen html berichten. Als ik een email vanaf hyves of marktplaats krijgt leest hij het niet. De blackberry die ik hier voor had deed dat wel. Hoe kan ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Klik op je envelop icoon en open je inbox van je mail. Ga op een willekeurige mail staan ( niet openen) en klik dan op je Blackberry toets. Scroll dan naar beneden en klik op "opties"kies dan de 3e van boven "E-mailinstellingen"en klik daar op. Dan staat er bovenaan "HTML E-mail inschakelen"zet deze op "ja" en als het goed is, is je probleem weer opgelost :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vreemd die hoort er wel te staan. Welk type BB heb je ?