Nee hoor, maar als je van alles en nog wat uit cydia installeert kan dit wel gebeuren... Jailbreaken zelf verandert niet zoveel aan je iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige wel en bij sommige niet... Bij mij in ieder geval niet.
Succes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee waarschijnlijk niet al te veel rare dingen mee doen en dan komt. Het vat en zeker Gied
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn iPhone Gejailbreakt en ben er super blij mee! Ik heb er nooit problemen mee en ook niet gehad. Mijn iPhone doet het nog altijd goed en hij is door de jailbreak ook niet trager op geworden. Pas wel op dat je wel een goeie jailbreak erop zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn eerste jailbreak wel, bij de 2e poging niet meer, kwestie van geluk hebben lijkt me zo ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jailbreak opzich niet. Maar je gaat zeker dingen downloaden vanuit Cydia wat dit wel veroorzaakt. Vooral verandering in software zal kuren opleveren