Heeft de iPhone 3Gs een andere soort simkaart nodig dan de iphone 4?

Ik heb gehoord dat er alleen maar kleine simkaartjes in de iphone 4 kunnen en dat de simkaarten die in de iphone 3gs kunnen dus te groot zullen zyn
Voor een iphone 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja.
In de 3Gs kunnen normale simkaarten, in de iPhone 4 micro-simkaarten. Zo'n knippertje hebben ze meestal wel bij een telefoonwinkel, en anders kun je hem heel goedkoop kopen op www.dealextreme.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Je kunt je huidige chip eenvoudig bijknippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphon4 heeft idd micro simkaart, en de overige iphones een standaard simkaart.
Je kunt voor een prikkie een andere simkaart bij je provider bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de iphone 4 moet idd een micro simkaart. Deze kan je gratis bij je eigen provider aanvragen (met behoud van nummer) en deze zal je per direct meekrijgen!