Welke laptop past bij mij?

Ik wil een laptop kopen maar welke past bij mij?
Wat ik ermee wil doen: internetten email's sturen google earth, school werkstukken of zaken, en games!
Graag eentje met een webcam en een goedkope laptop!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

aldi is het antwoord. ik zelf gebruik een medion pc van de aldi. echt een geweldige service hebben zij! je wordt snel en zonder kosten van jouw probleem verholpen! + 3 jaar garantie!!! als er dan wat stuk is en de 3 jaar is nog niet afgelopen dan gewoon opsturen en zij repareren het!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij de aldi komt een goeie. Mijn broer heeft hem daar ook eens gekocht en was er zeer tevreden over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik vertrouw Aldi niet zo het spijt me!
zware games of hartenjagen, in het eerste geval is een goede grafische kaart belangrijk. in het laaste geval kun je als je binnene een budget wil blijven gewoon bij de instapmodellen is rondneuzen, vanaf 400 euro heb je dan een prima machine waarmee internetten mailen textverwerken etc gewoon goed gaat.

een toevoeging: je vraag welke laptop past bij mij had misschien moeten zijn: welke laptop past bij mijn behoeften.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Platje heeft gelijk:
Die van de Aldi zijn inderdaad goed. Je krijgt 3 jaar garantie en als er dus iets mis gaat wordt het gewoon helemaal gerepareerd.
De mijne heeft een probleempje met het scherm gehad, maar dat hebben ze gratis gerepareerd en hij zag er weer als nieuw uit. Is nu 3,5 jaar oud en werkt nog prima.

Als je liever niet op Aldi vertrouwt kun je ook op www.dell.nl kijken. Dell is naar mijn idee een heel goed merk met goede service. Een van de betere. Mijn vriend heeft een laptop van daar die al 8 jaar meegaat, kwaliteit dus.
Online kun je ook heel je pakket samenstellen van wat je erbij wilt: grafische kaart, soort scherm, speakers. Je kunt je eigen wensen helemaal uitvergroten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna alle merken vanaf 450 a 500 euri zijn voor jouw doel wel geschikt! Vraag het even in de winkel waar je hem kopen wilt,die hebben wel de informatie.Helaas heeft de Aldi geen verkopers die je informatie kunnen geven,al zijn hun laptops nog zo goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor wat jij wilt doen koop je al een laptop voor ong 400 euro. Maar die game wil jij wilt spelen is het probleem. Wat voor game ? Neem je spel mee naar een winkel en dan kijken wat voor grafische kaart je nodig hebt, daar moet je dan je laptop op kopen. Anders id goedkoop duurkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minimaal 2 GB memory (=Ram geheugen)
2 Duo Processors is tegenwoordig wel nodig bij Windows
Minimaal CD read/writer DVD reader
DVD writer is wel fijn
Harde schijf capaciteit Minimaal 200 GB
Verder Bluetooth , TV uitgang, Wireless LAN

Ik zeg altijd , koop wat je kan/wil betalen en liefst zo hoog mogelijk, des te langer heb je plezier van je PC.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder moet het toetsenbord prettig 'werken', zeker als je veel werkstukken moet typen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mini laptop