kan ik mijn huidige mobiel nummer behouden?

ik heb op het moment een abonnement bij tmobile maar wil overstappen naar vodafone.
Kan ik deze al afsluiten en mijn huidige nummer behouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als het goed is kun je hem al afsluiten, je kunt het beste even bij Vodafone informeren hoe dat gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt nu een nieuw abonnement afsluiten en deze in laten gaan op het moment dat je abonnement bij tmobile eindigt. Je kunt je nummer meenemen, heel soms moet je even een paar dagen met een ander nummer doen maar meestal gaat het in een keer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
krijg ik dan wel meteen de iphone mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, die krijg je dan wanneer je abo ingaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het heeft geen enkel voordeel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee tenzij je abo bij Vf goedkoper is dan bij Tm dan ga je uiteindelijk minder betalen maar pas als je abo bij Tm afgelopen si.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet waar. Vodafone wil alleen dat je nummerbehoud goed gekeurd word dit zal zo 4 werkdagen duren dus je kan je telefoon 4 werkdagen later na je aanvraag ophalen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er niet waar dan Patjuh??? Tenzij je twee abonnementen wil betalen zowel bij Vf als bij Tm... Anders moet je toch echt wachten tOt je ene abo afgelopen is. Maar wie heeft daar zin in?
Ik heb ook mijn nummer van tmobile naar telfort laten halen

Vraag Vodafone of nummerbehoud mogelijk is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is dit mogelijk, soms kan het voorkomen dat je hier wel voor moet betalen. laat je goed infomeren door vodafone. of je sluit je nieuwe abonnement/(vraag je nieuwe provider) bij een winkel aan. dan heb je meer zekerheid dat het goed gaat.