Internet uitzetten Blackberry?

Als ik 'gegevensservice' en 'tijdens roamen' op mijn Blackberry curve uit zet, staat dan mijn internet volledig uit? En kan ik wel bellen en sms'en etc? Alleen wanneer ik het hierop heb staan doet wifi het niet, kan ik zorgen dat wifi aan staat en betaald internet uit en ik wel kan sms'en enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet het roamen en gegevensservice uitzetten dan betaal je niet meer voor je internet tenzij hè vooraf al betaald hebt... Volgens mij als je dat uitzet kun je nog gewoon van je wifi gebruik maken door alleen je wifi aan te zetten, maar je kunt in ieder geval nog gewoon bellen en sms'en succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik gewoon op de menu knop en dan scrollen naar sluiten als je op het internet zit om het aftesluiten veel makkelijker