Is er een app in Cydia waarmee je live nederlandse tv kan kijken?

Bestaat er zo'n app in Cydia dus echt live en ook alle zenders (Ned 1 , SBS 6 , RTL 7 enz)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Nee. Weet ik haast zeker. Er zijn wel tv apps in installous maar dat is alleen maar voor buitelandse tv. Er zijn wel apps zoals: hebikwatgemist? waar je tv terug kan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar ik heb goed nieuws voor je binnenkort is er een app met alleen nederlandse zenders van ziggo de app is er al maar deze jaar word ook mobiel tv kijken mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet, zou wel heel mooi zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er een app waar vele televisie series over de helewereld waaronder een paar Nederlandse:Ned. 1 2 en 3 Maar werkt niet goed en live loopt 3minuten voor