ik wil whatsapp installeren voor symbian s60, maar krijg een foutmelding dat de geldigheid van het certificaat verlopen is, hoe los ik dit op?

ik heb al geprobeerd om de datum terug te zetten op de telefoon, maar dan lukt het ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer te googlen voor :
Symbian sign your apps. Dan heb je 2 programmatjes. Moet je wel even zoeken ik weet de namen niet meer, is namelijk al weer een tijdje geleden.
Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet tegenwoordig na een bepaalde tijd gaan betalen voor whatsapp. Ik geloof dat het niet erg duur is.