Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is iOS voor iPhone?

Ik lees wel eens iets over iOS, nu ben ik wel erg benieuwd wat het is en wat ik er mee kan op m'n iPhone 3G

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
533

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je een iPhone hebt, dan heb je het al. Het is namelijk het besturingssysteem van Apple voor de iPhone. Daarmee kun je dus apps op je telefoon laten werken en doet je telefoon uberhaupt zijn werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is het besturing systeem van de apple iPhone.
Net als dat Android het besturingsysteem is van een groot deel van de nieuwe HTC/Samsung Smartphones.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS is het besturingssysteem dat door je iPhone (en ook eventuele iPad) gebruikt wordt: je hebt het dus al. Binnenkort komt versie 5 van iOS uit, maar op de iPhone 3G kan deze versie niet geïnstalleerd worden omdat deze telefoon volgens Apple niet snel/goed genoeg is om iOS 5 fatsoenlijk te kunnen draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS op je Iphone kun je vergelijken met windows op je computer, hierdoor worden je programma's/apps bestuurd. Je hebt op je Iphone 3G al iOS, maar er komt binnenkort een nieuwe versie van iOS (iOS 5) uit. Die heeft meer dan 200 nieuwe apps. iOS 5 kun je downloaden bij de appstore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS is zegmaar het frame rondom de informatie die je binnenhaalt.
Een website heeft een layout dit staat apart van de functie van de website. Zo is het ook met je iPhone .je iPhone heeft iOS en dat is hoe het eruit ziet, en hoe je de informatie kan bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding