Hoe verplaats ik contacten van een sim kaarten naar de telefoon op een htc wildfire s

Kan namelijk Allen kiezen uit verplatsen naar sd kaart en verplaats naar sim kaart maar Niet uit verplaats naar telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wees blij dat hij de contacten op de SD-kaart zet en niet in het telefoongeheugen, dan houdt je zoveel mogelijk geheugen in de telefoon zelf vrij voor het draaien van programma's.
Je kunt de SD-kaart gewoon beschouwen als deel van je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar kan ik Dan ook profiel foto's bij contacten toevoegen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De profielfoto's staan sowieso niet op de sim-kaart, die staan óf in het telefoongeheugen, óf in een speciale map op de SD-kaart.
Ik neem aan dat de koppeling van profielfoto's aan contacten altijd werkt, zowel op de simkaart als op de SD-kaart.