Hoe kan ik een krasje verwijderen op een screensaver zonder deze te vervangen?

Hallo, ik heb sinds een maand geleden een iphone gekocht.
Er was ook een screensaver op het scherm aangebracht. Maar vandaag legde ik maar iphone even op tafel met het scherm naar beneden. Toen ik hem terug wou opnemen zag ik dat ik opeens een klein krasje op mïjn screensaver heb zitten. Mijn vraag is nu of ik zonder mijn screensaver te vervangen het krasje eventueel weg kan krijgen? Heb al met een speciaal doekje mijn scherm afgekuist maar het gaat maar niet weg. Kan iemand me helpen ? Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben eerder opzoek geweest naar een filmpje waarin ze lieten zien hoe je een iPod krasvrij kon maken met Brasso en een zilverpoets doekje.

Maar via een oud collega van mij kwam ik tegen dat ze een Ipod Nano krasvrij konden maken met een banaan?

ik heb de link erbij gevoegd.