wat houd dit in als dit achter een adv van een ipad staat?

refurbished door apple? Wat is het verschil met di genen waar dit niet achter staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan is dat een iPad die al eens is gerepareerd of waar al eens een productiefout uit gehaald is door hem van nieuwe onderdelen te voorzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is gereviseerd/gerepareerd door Apple (de fabrikant) en de iPads waar dat niet achterstaat is niet gerepareerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 'refurbished’ product is door een consument geretourneerd of als demo model gebruikt. Nadat de buitenkant door Apple vervangen is, de eventuele defecten hersteld en het apparaat een grondige test heeft ondergaan, wordt dit product met korting verkocht.