Als ik op een simlockvrije gsm de GPS gebruik, kost het dan geld? Werkt het sowieso wel? Is GPS op gsm altijd gratis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

GPS is opzichzelf gratis, sommige telefoons zullen wel af en toe een GPS update willen downloaden. (GPS Quickfix). Door deze update heb je veel sneller een GPS signaal gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Global Positioning System is een wereldwijd systeem van geostationaire satellieten die precies op een bepaald tijdstip nauwkeurig de tijd roepen... En wel zo nauwkeurig dat de afstand ten opzicht van elkaar bepaald kan worden... Dat roepen van de tijd kan door iedereen opgevangen worden, dus het is gratis...

Je hebt er wel een GSM voor nodig met software, en dat had je al.. Dus jij kunt alles doen, GRATIS...

(En je snapt nu wel dat gps-gebruik onzin is...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
GPS-gebruik is helemaal geen onzin. Het is één van de nuttigste recente uitvindingen. En je hebt er helemaal geen GSM voor nodig. Anders was TomTom nu failliet.
GPS zelf kost je niets, maar hou wel i nde gaten dat ke telefoon niet meer doet dan alleen gebruik maken van het GPS. Die andere diensten kunnen wel geld kosten.