Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij helpen met het veranderen van het root-wachtwoord van mijn gejailbreakte iPod Touch?

Ik heb het probleem dat het mij niet lukt om het root wachtwoord te veranderen. Als ik de terminal app opstart, sluit hij gelijk weer af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Aansluiten op iTunes en voor Herstellen kiezen;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zet je bij bijna al je antwoorden een linkje naar de homepagina van een forum? Heb je belangen bij dat forum? Want het geeft geen antwoord op de vragen namelijk. Er vraagt niemand om de homepagina van een ipod touch forum maar ze vragen om specifieke informatie en dan zou je ook een specifieke bron moeten geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik zelf ook een iPod touch en een iPad heb en dus lid ben van dat forum en men daar dus meer informatie erover kan vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze komen hier om informatie te vinden. Stuur ze dan niet naar een forum waar ze weer hun vraag moeten stellen, dat is een beetje dubbel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef toch antwoord en via die link kunnen ze nog meer informatie vinden ;-)
Installeer OPENSSH via Cydia, en ga dan via een PC naar het ipadres van je iPhone via een SSH terminal programma(putty bijv.) type dan root als login, en alpine als password, daarna passwd root....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding