Welk mobieltje voldoet aan deze eisen?

- Android (als er maar Apps op kunnen)
- Qwerty-toetsenbord
- Camera
- Rond de 150 euro
- Geen slider
- Nieuw
- Dun
- Wi-Fi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De samsung galaxy gio voldoet aan al uw eisen

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier kun je onder andere de telefoon kopen

Toegevoegd na 5 minuten:
Deze is ongeveer 110 tot 150 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Gio is nu (volgens de folder) voor 129 euro bij de Media Markt. Wel eerst 149 betalen en daarna 20 euro retour van Samsung.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy Gio heeft GEEN fysiek QWERTY-toetsenbord.
htc wildfire.
echt een prach telefoon wel 189€ geloof ik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
150 is echt heel weinig voor een telefoon, en je geeft er vrij hoge eisen voor, wat ik wil zeggen is dat je hiervoor nooit echt een goede smartphone kunt kopen, de enige met android die in de buurt komen zijn:

htc wildfire - heel erg langzaam

samsung galaxy gio - dit zou denk ik de beste zijn, je zou hem niet als dun uitdrukken, maar dat lukt ook moeilijk aangezien hij een scherm van maar 3.2 inch heeft, en hij ligt een beetje als een stuk plastic in de hand

samsung galaxy mini - ongeveer hetzelfde als de gio maar dan langzamer maar wel wat goedkoper

het probleem met de bovenstaande is dat ze op android draaien, android is een heel zwaar besturings systeem, helemaal nadat htc ermee heeft zitten klooien, je zou het misschien bij andere merken moeten zoeken, nokia of blackberry.

een blackberry 8520

of een nokia 500

die laatste is echt veel sneller dan ze allemaal omdat hij op het ligte symbian draait, en hij krijgt binnenkort ( februari) ook een update (belle), je hebt dan minder apps, maar een veel mooiere telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy TXT, deze heeft een Qwerty-toetsenbord, Camera en Wi-Fi. Of die dun is weet ik niet.

Hij is als los toestel te koop of als prepaid-pakket!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder de volledige specificaties:
http://tweakers.net/pricewatch/292947/samsung-galaxy-txt-b5510-zwart.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- De Samsung Galaxy Txt draait op Android Gingerbread 2.3 (hierdoor zullen alle (nieuwe) apps uit de Android Market op de smartphone werken)
- Heeft een fysiek QWERTY-toetsenbord en 2.6 inch touchscreen
- 3.2 megapixel camera aan de achterkant voor foto's en video's
- Los verkrijgbaar voor rond 120 euro
- Vrij nieuw, was vanaf november 2011 in Nederland te koop
- De afmetingen van de Samsung Galaxy Txt zijn 110,8 x 63,5 x 11,5 mm en het toestel weegt 108,6 gram
- Ondersteunt Wi-Fi, 3G-netwerken en GPS