Dat is precies dezelfde whatsapp. Ja dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kan. Met whatsapp kan je naar alle andere telefoons die ook whatsapp hebben berichten sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp werkt op basis van telefoonnummer en niet op basis van telefoonmerk, ja dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes, het mooie is dat whatsapp gebruikt maakt van internet. Zodra je een telefoon met internet bundel hebt, of je kan internetten met je beltegoed dan zou je moeten kunnen whatsappen.
Daarvoor is nog 1 ding nodig, dat is whatsapp zelf.
Bij android download je de app gratis uit de market, bij blackberry weet ik dat niet. Bij een iphone werkt het net zo als bij android, je haalt het alleen uit de applestore.
Je kan zo flink op je beltegoed besparen.