Ja, dat is hij. zelfde gaat ook in de iPad voor 3G verbinding. Je krijgt bij je abonnement vanzelf je kleinere simkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is idd kleiner. Je kan je huidige simkaart ook knippen tot het juiste formaat, als je geen microsim hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat in een brief bij de iPhone zelfs in dat je de simkaart bij kan knippen. Je moet natuurlijk niet in de chip knippen maar eromheen.
jazeker is hij kleiner. niet knippen e.d. in je simkaart, het is nu eenmaal zo. als je een nieuw nummer hebt gewoon op je oude mobiel iedereen je nieuwe nummer smssen en klaar! succes!