hoe krijg ik foto's van mijn iphone 3g op mijn windows 7 pc?

en ik krijg niet zo een schermpje van fotos importeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

1) start
2) deze computer
3) je klikt je iphone 3g aan
4) normaal zie je nu je afbeeldingen
5) selecteer de foto's die je wil of druk control + a voor alles te selecteren
6) rechtermuisknop op een foto
7) kopieer
8) plak de foto's waar je wil op je pc.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download het programma Irfanview (gratis).
Installeer het op je computer.
Je kan nu de Iphone aan de computer hangen met de USBkabel en de fotos importeren via Irfanview
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dat heel simpel via picasa. Sluit de iphone aan de computer en open picasa. Die laat die afbeeldingen zien en je kunt ze dan zo naar een map kopieren. Heel simpel en snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst programma downloaden dan kabel in je iphone en dan kabel in je pc