Probleem op blaxkberry?

Ik heb cb wallpaper changer gedownload. Het beviel me niet dus heb ik hem ook vrwijderd. Maar nu komen er plaatjes op de achtergrond van rozen en hartjea bloemen... En ik had em al definitief verwijderd! Help!!! Ik ben een jonge. Dus erg ongemakkelijk...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Oke maar als je iets hebt verwijderd dan moet je je batterij er uit doen een dan weer in dan is i definitief verwijderd