Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik de batterij van mijn mobiel er in laten of weghalen?

Ik ga vandaag mijn mobiel ( Samsung S8000 Jêt) opsturen voor reparatie aan het touchscreen. Nu heb ik een brief gekregen met een aantal voorwaarden, waarbij staat dat ik alleen de onderdelen moet sturen die nodig zijn, dus bv. geen achterklepje of sim-kaart. Maar er word niks gezegd over de batterij. Het betreft een defect aan het touchscreen dat je niet van buitenaf kan zien, hij moet aanstaan, wat uiteraard niet gaat zonder batterij. Maar er is niks mis met de batterij, dus twijfel ik, opsturen of weglaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou het er wel inlaten anders kan hij niet aan, maar ik weet het niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal hem eruithalen want anders word daar ook naar gekeken of vervangen en dan word er waarschijnlijk extra geld in rekening gebracht dan nodig is.

Maar ik zal zelf naar de hulplijn bellen, dan heb je wat meer zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het id vrij normaal om die er uit te halen. Ivm zoekraken of beschadigen. Bij reparatie afdeling hebben ze die gewoon liggen. Opgeladen weg liggen is het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding