Als ik mijn kalender synchroniseer met mijn telefoon, verbruiken dan de agenda's die ik vanuit Flogs geïnstalleerd heb extra internet?

Ik heb mijn kalender gesynchroniseerd met mijn telefoon. Ik heb agenda's bij mijn kalender die ik toegevoegd heb via Flogs. Kosten die agenda's extra internet op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals ik het zie zet Flogs de items in de door jou geselecteerde agenda. Wanneer je die geselecteerde agenda al in je telefoon hebt staan, hoeft hij dus niks extra's op te halen.