Ik heb facebook icoontje op dsi kan ik de flascard gebruiken?

Ik had gisteren van mij dsi een soort van facebook icoontje, gekregen en vandaag lees ik dat de flaschcarden niet meer werkt als ik facebook heb op mijn dsi maar ik hoefde niks te downloaden en ik was ook niet op internet het kwam zomaar, dus kan ik wel de flashcards gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar ik zal mijn best doen.

Nintendo heeft bij de Nintendo DSi er voor gezorgd dat ze zelf via het internet updates voor de software kunnen maken. Bij de meest recente update kwam de optie beschikbaar om je foto's direct te uploaden naar Facebook, maar Nintendo verandert nog meer. Zij kunnen door die updates er ook voor zorgen dat R4-kaarten, eigenlijk flashcards, niet meer te gebruiken zijn en dus door de software geblokkeerd worden. Dit doen ze om het illegaal spelen van games tegen te gaan.

Als je het hebt over SD-kaarten; die kun je natuurlijk altijd in je Nintendo DSi steken, er zit niet voor niets een speciale sleuf voor SD-kaarten in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zulke update bedoel ik maar ik was niet verbonden met internet ik stond een foto te maken en opeens kwam die icoontje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus kan ik nog steeds acekard 2i of een andere gebruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er worden constant nieuwe kaarten ontwikkeld, omdat er dus ook steeds nieuwe updates zullen verschijnen.
Ik zou zeggen: koop je games gewoon legaal in een winkel of online shop, ik denk dat je dan goedkoper uit bent. De Nintendo DSi is gewoon niet meer zo makkelijk te kraken.