Als je het zo snel mogelijk wilt doen rond 8-10 uur in de ochtend want dat -6 uur (=Amerika) dan slapen veel Amerikanen. Anders zou ik een dag of twee wachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iOs 7 is al uitgekomen, dus je kunt het nu downloaden. Als je het hebt over wanneer ivm downloadsnelheid, dit maakt niet uit, Apple heeft zulke snelle servers dat ookal zijn de Amerikanen wakker je ios nog snel kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iOS 7 kwam rond 19:00 op 18 september voor het publiek te staan als een update. Je kan hem vanaf nu downloaden voor iPhone 4 en later, iPad 2 en later en ook de laatste versies van de iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gehoord dat iemand die ik ken 8 uur moest wachten tegen dat haar iOS zeven gedownload was, dus als ik jou was zou ik het 's nachtslot doen zodat je het de volgende dag hebt