Hoe kun je, nadat je een backup hebt gemaakt van je Blackberry contactpersonen (.bbb) deze overzetten naar een andere telefoon bijv LG?

Heb via de BB manager/software deze backup gemaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zult vanuit je BB manager software niet je contactpersonen om kunnen zetten naar een andere telefoon dan een blackberry.
Je zult een synchronisatie moeten instellen met outlook of met gmail (weet overigens niet of bb met gmail kan syncen). Daarna kun je je lg ook syncen met outlook of met gmail en je hebt alles op je lg staan.