Wat is de geschikte mobiele telefoon voor mijn dochter?

Mijn dochter wil graag een mobiele telefoon met touchscreen. Ik weet niet welke ik moet kopen voor haar, hij mag niet te duur zijn( rond de 60-80€) wie heeft er een ervaring met een touchscreen, is ie fijn voor een 11 jarige? Het zou fijn zijn als u er dan ook een foto bijdoet, BVD 'de antwoordmaester.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter betaalt zelf ook 70€ wij de
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij de €80
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus in totaal €150?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n dure telefoon voor een koter van elf ? Ze kon mij mooi de pot op.
(Ik heb ook een dochter van 11 die alles wil wat ze ziet, maar die vlieger gaat lekker niet op. Ze doet het maar met een oud mobieltje van de zaak, met genoeg toeters en bellen. Ik schat dat ze ongeveer elke 4 tot 6 weken wel weer iets nieuws gaafs wil hebben, dus daar beginnen we niet aan.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Marleen, ik ben het met je eens!! De techniek gaat zo vreselijk snel dat die kinderen sowieso al steeds wat nieuwers willen. Mijn kinderen zijn ook begonnen met een oud (maar wat is oud) mobiel van mij of mijn man waar genoeg op zat om mee vooruit te kunnen. Op die leeftijd is bellen al meer dan voldoende. Voor al die luxe kunnen ze beter zelf gaan sparen. Op de middelbare school gaan ze toch met elkaar vergelijken wie welke mobiel heeft en willen ze weer wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan nog ; wat is oud ? Het toestel is volgens mij goed een jaar oud en weggegooid omdat de betreffende collega wat anders wou, mankeert niks an. Opklapschermpje, qwerty-toetsenbordje, touch-screen, fototoestel, maarja......het is natuurlijk geen blekberrie he ? Gaat het ook niet worden ook..... Gelukkig hebben alle kinderen uit de klas Alditalk, dat kost een drol, maar eigenlijk nemen mijn kinderen tot op heden mijn mobiele belgedrag over : niks nakkes nada. Eén kort telefoontje in de maand ofzo, als het echt niet anders kan. Houwen zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, k heb met haar Overlegd, maar Zij wilde zo'n dure telefoon. Ik heb er niet mee ingestemd, mijn man wel. Meer dan honderdvijftien€ ga ik er dan echt niet aan uitgeven. Mijn dochter.betaalt dan €65 en ik 50€, hij is tenslotte voor haar. Ze wil namelijk de Samsung star qwerty. Ze gaat volgend jaar naar de middelbare

Antwoorden (7)

De Samsung Star is een vrij stevige touchscreen telefoon met aardig wat functies. Het touchscreen is niet geweldig maar voldoet zeker aan de eisen die je binnen dit budget kunt hebben.

Hoewel deze ook op internet kan is hij hier echter niet heel geschikt voor. Als uw dochter dit wel graag zou willen zult u toch het budget moeten verhogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké dan laat ik mijn dochter wat bijbetalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel zal ze voor de samsung star niet hoeven bij betalen, alleen zie je veel mensen met dit mobieltje rondlopen
Lg cookie kp500
Heb ik zelf gehad werkt prima geen problemen gehad en volgens mij binnen uw budget
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung star, hij is roze dus zou u dochter vast wel interesseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de qwerty versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet elk meisje houdt van roze hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vind ze mooi, wat is de prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de samsung star qwerty
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prijs kun je zien op verschillende sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de prijs op marktplaats is 2e hands tussen de 50 en de 70 euro gemiddeld
Overweeg een Blackberry aan te schaffen.
Wel een prepaid versie.
Gratis pingen heeft de toekomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel (ik zeg niet alle) blackberrys gaan snel kapot, toetsenbord werkt niet meer en dat soort dingen. Bijna heel mijn klas heeft een Blackberry en meer dan de helft heeft hem al eens laten repareren en niet door onvoorzichtig zijn. Ik wilde er zelf ook een maar nu niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook enkele maanden een blackberry gehad en nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry heeft geen touchscreen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
^sommige (wat duurdere) wel
Ik heb zelf de samsung monte bevalt zeer goed, m'n nichtje heef 'em laatst ook gekocht voor ongeveer 100,- euro. Zit wifi op en is soms wel een heel handige uitkomst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie bron1 voor de toestellen van ongeveer dat budget.
zelf zou ik sowieso voor een telefoon met een capacitief touchscreen gaan, want dat reageert gewoon veel beter dan met een resistief touchscreen.(bron 2) met een resistief touchscreen valt op zich wel te werken, maar je moet veel harder drukken. ook kan een capacitief touchscreen niet 'broekzakbellen' want het reageert niet overal op, alleen op vingers en op speciale pennetjes.
dan zou ik kiezen uit een van de volgende 2 telefoons(bron 3).

Sony Ericsson Yendo
deze komt het dichtst in de buurt van de prijs(85,95 incl verzendkosten). het lijkt me voor die prijs gewoon een goed koop. er zit een muziekspeler op, fm radio en een 2 mp camera.
Samsung Star II S5260
deze is wat duurder,(94.95inclusief verzendkosten). er zijn weinig verschillen, de belangrijkste verschillen zijn een 3(star 2) inch scherm tegenover een 2.6 inch scherm. en dat op de star 2 wifi zit, daarmee kun je op draadloos internet van thuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HTC Smart, Samsung Galaxy Apollo