Wat kan ik gebruiken als soort hoesje voor mijn telefoon zodat hij tegen wat water kan (en niet uit mijn broekzak valt)?

Ik heb namelijk de gewoonte om dure telefoons in het water te gooien ;)
Nou ja, ééntje dan. Maar ik wil dit zeker niet weer.
Telkens wanneer ik met mijn telefoon bij het water sta ben ik bang dat hij erin flikkert. Is er misschien een simpel maar toch prettig hoesje voor mijn Nokia N8? (Liever universeel, en het liefst ook niet te lomp)
Het mag ook een origineel idee zijn waarvoor ik in feite niks hoef te kopen. (:

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan een waterdicht hoesje kopen, speciaal voor telefoons. zie link. Als het (bijna) niets mag kosten kan het ook met een boterhamzakje maar dat is niet stevig.

Met scouting gaven we de kinderen altijd een condoom om om hun telefoon te doen als we het water opgingen. Knopie er in, klaar. Grote hilariteit natuurlijk, maar het werkte wel. En met scouting zijn centjes belangrijk, en condooms konden we gratis aanvragen via Internet ;-) Je hebt ze trouwens ook in allerlei leuke kleurtjes, en je kunt je telefoon er gewoon doorheen blijven gebruiken. Alleen foto's maken wordt wat lastig. Toegevoegd na 39 seconden: En met een goed dichtgeknoopt condoom, kun je zelfs met je mobieltje in je zwembroek gaan zwemmen.

*Om even door te gaan op bovenstaande reactie Je hebt zelfs speciale 'telefooncondooms' die kon je een tijdje terug bij Hi bestellen weet ik nog. heb even snel gekeken maar volgens mij hebben ze die niet meer. misschien kan je ze nog ergens anders krijgen ;) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100