Wat kan ik gebruiken als soort hoesje voor mijn telefoon zodat hij tegen wat water kan (en niet uit mijn broekzak valt)?

Ik heb namelijk de gewoonte om dure telefoons in het water te gooien ;)
Nou ja, ééntje dan. Maar ik wil dit zeker niet weer.
Telkens wanneer ik met mijn telefoon bij het water sta ben ik bang dat hij erin flikkert. Is er misschien een simpel maar toch prettig hoesje voor mijn Nokia N8? (Liever universeel, en het liefst ook niet te lomp)
Het mag ook een origineel idee zijn waarvoor ik in feite niks hoef te kopen. (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan een waterdicht hoesje kopen, speciaal voor telefoons.
zie link.
Als het (bijna) niets mag kosten kan het ook met een boterhamzakje maar dat is niet stevig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met scouting gaven we de kinderen altijd een condoom om om hun telefoon te doen als we het water opgingen. Knopie er in, klaar. Grote hilariteit natuurlijk, maar het werkte wel. En met scouting zijn centjes belangrijk, en condooms konden we gratis aanvragen via Internet ;-)

Je hebt ze trouwens ook in allerlei leuke kleurtjes, en je kunt je telefoon er gewoon doorheen blijven gebruiken. Alleen foto's maken wordt wat lastig.

Toegevoegd na 39 seconden:
En met een goed dichtgeknoopt condoom, kun je zelfs met je mobieltje in je zwembroek gaan zwemmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat is inderdaad een origineel idee :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon goedkoop, doeltreffend en praktisch ; daar zijn ze bij de scouting gek op .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit op tv gezien en het werkt idd zeer goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek eigenlijk één die ik dagelijks kan gebruiken. Ik denk dat mensen me raar aan zullen kijken als ik m'n telefoon uit een condoom uit m'n broekzak haal :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, daar wennen ze wel aan. En je kunt het er weken, zoniet maanden omheen laten zitten (telefoon doet het gewoon), als je er niet te ruig mee omgaat.
Pieter2011
12 jaar geleden
In mijn Scoutingtijd kregen we van de leiding geen condooms; daar moesten we zelf voor zorgen...
*Om even door te gaan op bovenstaande reactie

Je hebt zelfs speciale 'telefooncondooms' die kon je een tijdje terug bij Hi bestellen weet ik nog. heb even snel gekeken maar volgens mij hebben ze die niet meer. misschien kan je ze nog ergens anders krijgen ;)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ; googelen op ' telefooncondoom' geeft een hele boel hits. Zonder glijmiddel ; wel zo makkelijk - hoef je ze niet eerst af te spoelen.