wie weet er waar je het imei nummer kan zien ??? mijn telefoon is vandaag gestolen maar ik heb et imei nummer nodig wie kan mij helpen

Toegevoegd na 1 minuut:
het is het imei nummer van een blackberry curve 8520

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als je mobiel is gestolen lukt je dat niet meer, alleen nog als je de verpakking hebt. Daar zit een sticker op met o.a. het nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het IMEI nummer staat ook op een sticker op de verpakking van de telefoon.
Als je die niet meer hebt dan kun je zonder de telefoon zelf er helaas niet achter komen.

Toegevoegd na 2 minuten:
IMEI betekent International Mobile Equipment Identity
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Imei nummer staat zowel on der batterij van het toestel, als op de doos van het toestel, als op de aankoop factuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het IMEI-nummer niet vooraf genoteerd hebt en je hebt evenmin nog de verpakking; neem dan contact op met je provider en leg het probleem uit. Het IMEI-nummer namelijk is 'zichtbaar' in data-stroom (packets) en zij hebben daar toegang toe, ook in al verzonden gesprekken.
Mogelijk dat zij eerst vragen om een proces-verbaal (van de diefstal) en moet je je identificeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze tip is misschien dan wel te laat, maar BB heeft in de store een programma, wat je BB via gps weer kan opsporen, zo kun je achterhalen waar deze is. Heb het wel alleen nog niet getest. voor de rest, wat iedereen al zegt, het staat of wel op de doos of op de factuur