Zijn er nadelen aan het kopen van een simlock-vrije iPhone in Amerika, en het gebruiken ervan in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee hoor. Kun je gewoon gebruiken.

Alleen;
Met garantie word het wat lastig. Je moet dan je kapotte iphone naar amerika sturen, dus is wat langer onderweg. Maar je kunt kleinigheden ook in nederland laten repareren. Als de kleine reparaties toch niet veel kosten, is dat sneller en handiger.

Mijnes komt ook simlockvrij uit amerika. Heb hem 1,5 jaar. Nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kan gewoon. houd er wel rekening mee dat er verzendkosten en 19% btw overheen komt en tevens invoerrechten als dit van toepassing is. dit gaat als volgt:
toestel is bijvoorbeeld 100 euro, verzendkosten 20 dan kost de telefoon je 120 x 1,19 = 142,80 zonder de invoerrechten.