Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPod vraag.

Hey, ik heb een gejailbreakde iPod 2g, en ik heb soms ineens een anti-kantel-functie aan staan Hoe krijg ik dit weer goed? Ik moet hem steeds opnieuw aandoen. Zie foto, pictogram naast batterij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
578

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Druk 2 keer snel achter elkaar op de home-knop (de knop onder het scherm) en dan komt er onder op het scherm een soort balkje te staan, nu moet je naar links gaan (gewoon met je vinger vegen) en daar zie je nu helemaal links een drie-kwart pijlcirckel staan met een slotje erin. Hier druk je op, druk op de home-knop en nu kan je hem weer kantelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt niet.

Andere antwoorden (2)

Dubbelklik op je homeknop (zonder dat er een app open staat), naar rechts scrollen (met dat balkje onderin) en dan op dat knopje drukken met het draaien.

Misschien heb je de sneltoets voor 2x home knop klikken op die lock-functie staan, ga naar instellingen en dan algemeen, thuisknop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tadaa. Gewoon t aller linkse knopje indrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding