Nee, het is niet mogelijk om zolke Apps te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie dat hij op symbian s60 3th edition draait.

mijn n95 8gb draaide daar ook op, je kunt daarop WhatsApp en volgens mij ook wel wat met msn, maar het is een beetje een langzaam apparaat, dus verwacht niks veels, je kunt de nokia store (ovi store) downloaden, dan kan denk ik wel met de nokia suite, of google bijv.

s60 v3 whatsapp, zoek dan naar een .jad of .jar bestandje

zet dat op je telefoon en installeer het met de filemanager (ga naar het bestandje en klik erop en zeg dan waar je het wil installeren)

als het goed is zou als je naar je hoofdmenu gaat er een programma moeten zijn dat ovi store heet, klik daar op, dat is de appstore van nokia