iPhone 3Gs van eBay US kopen, wel of niet?

Ik zit er over te twijfelen om een iPhone 3Gs te halen op eBay aangezien je er daar voor +- €210 één kan krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het een nepper is, ben je duurder uit. Beter 50 euro meer betalen en direct testen(koppelen aan itunes) en dan weet je zeker dat het geen duurkoop is. Sommige aanbiedingen zijn te mooi om waar te zijn. En er wordt nog regelmatig opgelicht, ook met ebay!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is of je hier wel zo goed mee geholpen bent. Je hebt dan niet het nieuwste model (iPhone 5 komt binnenkort al weer uit) en je moet nog maar zien wat voor abonnememt je neemt. Ik heb helemaal uit zitten pluizen wat voor abonnementen er allemaal op de markt waren, door over een periode van 2 jaar uit te rekenen hoeveel abonnentsgeld je betaalt, wat de eenmalige kosten zijn (aanschaf model, aansluitkosten enz) en dan kun je pas objectief zien wat de werkelijke kosten zijn. Uiteindelijk kwam ik uit op < 30 euro p.mnd. (berekend over 2 jaar, dus) voor een iPhone 4, met onbeperkt internet en alles. Als ik zelf ergens een toestel gekocht had, had ik niet zo'n voordelig abonnement kunnen krijgen.
Kijk dus naar de werkelijke kosten: over 2 jaar kost dit toestel je dus al 10 euro per maand. En heb je er dan garantie op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeker geen probleem hebben met de 3Gs, ik heb nu een 3G dus ik ben wel wat gewend...
Hoezo zou ik daar eigenlijk niet tevreden mee zijn? Wat voor minpunten heeft de 3Gs t.o.v de 4? Naast de camera?
Bij die 210 euro komt er ook nog belasting bij van de douane. Ik had laatst een horloge van 80 euro gekocht en moest 30 euro belasting betalen! Dus ik weet niet of je nou echt goedkoper uit bent.