Hoe kan je de Amerikaanse Netflix kijken op de iPhone?

Het lukt wel op pc en tablet,op de iPhone alleen de Nederlandse Netflix en daar is niet zoveel aan.
Is er een manier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat het moet werken op dezelfde manier als je doet bij de pc/tablet, via dns veranderen?

Antwoorden (2)

Wil je vanuit Nederland kijken naar het Amerikaanse Netflix-aanbod, dan zul je dat via een proxy moeten doen denk ik. Zo is het net of je vanaf een amerikaans ip adres kijkt. Wel kan het zijn dat de snelheid dermate laag is dat het niet goed te kijken is, dus je zult er wellicht meerdere moeten proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar je instellingen. Open de instellingen van je internet en verander je "dns" naar dit ip: 109.123.111.24. Als je dan netflix opent kan je het Amerikaanse aanbod bekijken.