Wat is nu het beste mobieltje/smartphone?

Ik wil binnenkort een nieuw mobieltje kopen, maar ik heb geen idee wat nu echt de beste keuze is qua snufjes en handigheid. Moet ik wachten op de Iphone 4 of is die het wachten niet waard...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

De iPhone 4 zou ik niet nemen, van wat ik heb gehoord blijkt hij nogal wat problemen te hebben met het bereik... En je hebt zoveel keus, alleen, wil je een mobiel met een qwerty toetsenbord? Moet die uitschuifbaar zijn? Of wil je liever een touchscreen.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liefst met een touchscreen denk ik, en ik had idd gezien dat de iphone geen bereik had als je hem in de hand houdt, daar worden toch wel verbeteringen op aangebracht? of brengen ze hem zo op de markt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat lijkt me wel, maar aangezien sommige gebruikers totaal niet tevreden zijn over de iPhone zou ik hem persoonlijk niet nemen.. Je kunt het beste wat reviews gaan opzoeken, dan kun je de voor- en nadelen tegen elkaar wegstrepen. Zo kun je ook bij verschillende providers kijken welke tocuh-telefoons ze aanbieden en als een telefoon je leuk lijkt, zoek je er meer over op. Zo ontdek je een beetje wat hij kan en hoe tevreden mensen erover zijn. De Samsung Star is erg populair, maar ook veel telefoons van HTC staan bekend om goede kwaliteit..
Een Apple is nooit het wachten waard. :-P

En nu serieus: Als je snufjes wilt en je hebt verder heen idee dan zou ik ook voor een Iphone gaan.

Of het wachten op de 4 de moeite waard is?
Zal in het begin duur zijn.
Wel zal de 3 ineens goedkoper worden als (of vlak voor) de 4 er is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf een heel bijdetijds mobieltje vind is de Nokia N97 mini. Zit alles op en aan, qua gebruiksgemak erg handig, touchscreen maar ook qwerty toetsenbord uitschuif-/uitklapbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste smartphone is op dit moment de Nexus One.
De HTC Desire heeft bijna dezelfde specificaties maar is enkele honderden euro's goedkoper.

Ik zal vooral niet voor de iPhone gaan, deze heeft alleen maar problemen en de houding van Apple staat mij persoonlijk niet aan.

De Desire en Nexus One draaien op Android. Hier een lijstje.

Heeft alles wat de Iphone ook heeft, maar Android is open.
- Je zit niet vast aan 1 toestel, maar je hebt keuze
- Veel goedkoper
- Open, dus jij bepaald wat op jou telefoon komt, niet apple.

Pro´s van Apple:
- Grotere Appstore, meer Apps. Maar de kans is heel groot dat Android dit snel gaat inhalen.
- Momenteel heeft alleen Apple veel 3D games in de market. Bij android komt dit op.
- Je hebt een telefoon die iedereen herkent.

Pro’s van Android:
- Flash ondersteuning. Dit komt bij Apple niet. De Flash ondersteuning werkt goed op een nieuwer toestel zoals de nexus one of de ledgent.
- Vrije ontwikkeling. Jij bepaald wat er op jou telefoon mag komen te staan. Apple beperkt ontwikkelaars verschrikkeijk.
- Openheid. Je kunt ook op Windows computers android programma’s programmeren
- Je bent geen iTunes nodig. Apple verplicht dit op je PC te zetten.
- Jailbreak is niet nodig om apps vanaf SD te installeren.
Bij Android krijg je gratis pushmail, calandar die synchroniseert met Google Calendar, en desgewenst met outlook, synchronisatie van contacten, talk e.d.
Bij apple moet je voor pushmail en Calendar synchronisatie betalen, namelijk 80 euro per jaar voor een mobile me account.
Dat geldt ook bij heel veel apps. In de apple store zijn veel apps betaald. Bij android zijn de meesten gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even wachten op de iPhone 4. Die problemen met het bereik zal er wel uit zijn als ie in nederland komt. Want dat is dan zegmaar een nieuwe versie van de iPhone 4. Als je anti-apple bent kan je ook een Android nemen. Zijn ook redelijke toestellen en zijn ook nog eens wat goedkoper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor en Android toestel kiezen. Uitgebreid veel mogelijkheden en eigenlijk ook nog eens heel gebruiksvriendelijk,.