Welke Android app is goed voor WiFi / 3G switch?

Ik heb een app nodig voor me HTC Sensation die auto naar WiFi gaat als er WiFi is en als er niks is naar 3G internet ik heb een paar apps maar daar werkt alleen de WiFi van en de 3G wil niet aan gaan dus de apps die ik kan vinden werken niet echt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zet dan altijd mijn 3G uit, een app daarvoor heet: APNdroid
Ik hoop dat het werkt

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik op wifi wil zet ik 3G uit, en als ik op 3G wil zet ik 3G gwn weer aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
APNdroid werkt inderdaad wel fijn maar ik ben nog steeds op zoek naar een auto switcher. ;)