Msn en twitter doen het niet op mijn nieuwe telefoon (samsung chat335) Hoe kan dat?

Mijn telefoon geeft aan dat mijn e-mail of wachtwoord verkeerd is en dat ik me moet aanmelden oid... Ik heb het nu al zo vaak geprobeert en toen had ik het bijna voor elkaar is de netwerk verbinding tijdelijk niet beschikbaar... Helllpp!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het zijn internetpagina's en die doen het niet op de telefoon omdat dat er niet in past of als je een smartphone hebt heeft die moeite met internet

Toegevoegd na 31 seconden:
g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij geeft steeds aan dat mijn username fout is of mijn wachtwoord terwijl ik zeker weet dat ik het goed invoer