Kloppen al die minpunten die de ronde doen over de Samsung Galaxy S II?

Over het algemeen wordt de Galaxy S II door bijna iedereen "beste telefoon van 2011" genoemd. Ik vond echter op verschillende websites, waaronder op http://tweakers.net/productreview/45707/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html , grote minpunten van de Galaxy S II. Zoals:

-Gele waas op het scherm
-Burn-in van het Keyboard
-Onverwijderbare laag vuil
-"Kies" is heel stom
-en nog veel meer

Kloppen ze allemaal? Als je een Galaxy S Plus hebt, zijn de reacties ook welkom. Wel vermelden welke van de twee je hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een samsung Gs2 geen van deze punten is van toepassing bij mij, het is gewoon een top toestel. Kies vindt ik inderdaad niks, maar ik gebruik gewoon een meegelevers usb kabeltje.