Mijn mp3 zijn poort is kapot, waar je de Usb kabel in doet bijvoorbeeld voor het opladen, maar nou vroeg ik me af of dat gemaakt kan worden?

of moet je gelijk echt een nieuwe kopen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas dat blijft prutsen tot het werkt en hopend dat het blijft werken. bovendien kan je meer beschadingen dan je lief is
dus (je pc) zou ik het niet eens meer proberen.

dus als je vermoed dat het meer is dan dat die poort vuil is of stoffig of simpelweg verbogen en het dus dieper zit ,..helaas
capthavoc
12 jaar geleden
alles is natuurlijk te repareren maar dit zal (stukken ) duurder zijn dan een nieuwe mp3-speler kopen.

dus ik zou zeggen uithuilen en opnieuw beginnen