Kun je spellen die je in de google play store hebt gekocht opnieuw downloaden?

Ik weet dat het wel kan met iTunes, wanneer je een app koopt dat je hem later weer op een ander apparaat kunt downloaden met hetzelfde iTunes account maar kan dat ook met Android? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, als het 2 androids telefoons zijn wel dan moet je weer aanmelden bij google+ en dan naar playstore en daar linksboven in 3 streepjes onder elkaar en dan naar mijn apps. MAAR APPLE is een bijzonder geval want je kan niet van itunes naar play store en ook niet andersom!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee klopt dat begrijp ik, maar erg bedankt voor je antwoord! Ik vroeg me dat namelijk af.