Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De enige leuke opties van deze telefoon zijn Wifi en het Qwerty toetsenbord, maar de Chat heeft geen Android, iOS, Symbian of RIM, dus zijn er niet veel apps voor. Maar kijk eens op (m.)mobile9.com; misschien vind je daar wat leuke apps...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is zeker een leuk toestel,maar niet meer dan dat . Aangezien U aangeeft,dat er app's opgezet worden,raad ik U dit toestel toch maar af. De specificaties en prestaties zijn prima,echter het geheugen kan slechts uitgebreid worden tot maximaal 8 Gb. Zo'n kaartje is dan al vrij snel vol ,zeker als U er (grotere) games op parkeert.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou dit u niet aanraden, want ik ken mensen die ook die telefoon hebben, en er heel voorzichtig mee zijn, maar die zijn al een aantal keer er mee terug geweest omdat hij telkens kapot was. niet kopen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen is het voor de prijs/kwaliteit niet slecht. maar er zit geen app store of android market of iets dergelijks op, en dus als je echt veel apps zou willen hebben is het niet echt handig, al kan jet het natuurlijk wel via www.getjar.com of iets dergelijks doen.
Maar als je echt veel apps wilt, zou ik eerder voor de samsung galaxy mini(139 euro bij vodafone) of apollo gaan. gaan, waar android opzit, en dus ook de android market. daarin staan ruim 200.000 apps waar je meer dan genoeg aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding