Nee. Er is al wel een tethered en semi-tethered jailbreak beschikbaar. Tethered betekent dat je je iPod met de computer moet verbinden om deze aan te zetten. Bij een semi-tethered jailbreak is dit hetzelfde geval, maar kan de telefoon wel aan zonder behulp van de computer. Nadeel is dan echter wel dat jailbreak-apps & iBooks niet werken.

Toegevoegd na 15 minuten:
Het valt niet te zeggen wanneer een volgende untethered-jailbreak uitkomt. Dit is simpelweg te afwijkend.
In sommige gevallen was de jailbreak er al na 3 dagen, soms duurde het zelfs maanden!
Het is dus een kwestie van afwachten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, Volg @pod2g op twitter voor de laatste updates, hij is een developer van de jailbreaks