is er een manier om meer gb te krijgen voor je ipod touch ?

Ik heb een gejailbreakte ipod maar ik heb nog maar 1.8 gb over :( is er een manier waardoor ik meer gb krijg ?
( ik wil geen iCloud gb hebben gwn gb voor games etc )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Geheugen is helaas (bij mijn weten) niet uit te breiden... Ik heb er nog nooit van gehoort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dit niet mogelijk. Wat je kan doen is je muziek streamen via iCloud, zodat je meer ruimte over hebt voor je games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iCloud gebruiken
Dropbox gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh Nvm lol. -
Ik had de vraag net zo slecht als jou gelezen.
Er bestaat geen mogelijkheid om het geheugen uit te breiden op de iPod Touch (zoals je misschien wel gewend bent met een mobiele telefoon, meestal tot 32GB uit breidbaar.)

Dit is als het ware een pure commerciële actie van Apple om jouw dan te verleiden om een nieuw iPod Touch te kopen met een groter geheugen capaciteit.