Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPad aangeschaft, kan ik die inruilen?

Ik heb een iPad 2 + 3G aangeschaft sinds mei, hij is verzekerd, ik gebruik mijn ipad nooit ik heb hem misschien een paar keer gebruikt maar meer ook niet, ik ben van plan een iphone 4S te aanteschaffen, maar ik zou graag mijn iPad in willen ruilen. ik heb gehoord datje via de phonehouse je tablet in kan ruilen, en daar zou ik dan €260,- voor krijgen..maar dat kan alleen als je een abbenoment heb bij de phone house heb aangesloten en dan word er €260,- op je rekening bijgeschreven. is het ook mogelijk om op een andere mannier er geld voor te krijgen? want ik heb geen abbenoment aangesloten bij de phone house..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
603

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik verkoop mijn spullen altijd via ebay. Internationaal (met name Duitsland). Zet als start bedrag 1 Euro en meestal krijg je dan ook wat hij waard is.
De nieuwwaarde is ongeveer 599 Euro (16gb model met 3G)...
Dus met 260 Euro krijg je veel te weinig. Op zijn minst 450 Euro verlangen, als je hem op marktplaats zou zetten. Op Ebay krijg je dat bedrag zeker.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet 'm op Marktplaats!
Voor een leuk prijsje zijn d'r genoeg liefhebbers....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bijvoorbeeld op Marktplaats te koop aanbieden, of je er 260 euro voor krijgt, is afwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding