Mij lijkt over WiFi. Maar dan moet je wel een printer hebben met WiFi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het fotoalbum selecteer je een foto en klik je op het 'knopje' links onderin (dat rechthoek met het pijltje eruit). Dan selecteer je 'druk af' en kun je de juiste Wifi-printer selecteren en het aantal afdrukken.

Zo is het in ieder geval op de iPhone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet met alle netwerkprinters printen via AirPrint. Apple heeft een paar modellen geselecteerd, dat zich beperkt tot printers van HP met ePrint ondersteuning.

Kun je dan helemaal niet printen in iOS sinds 4.2? Jawel, je kunt voor Mac een Airprinthacktivator downloaden, of deze voor Windows bestaat durf ik je zo niet met zekerheid te zeggen. Je computer moet dan wel aan blijven staan, maar dan kun je gewoon afdrukken op de printer welke is aangesloten op jouw computer. Ongeacht of dit een netwerkprinter is of niet, ongeacht welk merk.

Toegevoegd na 1 minuut:
De beschrijving over hoe je moet printen zelf, heeft degene boven mij al prima verwoord. Daar noemt zij het voorbeeld van foto's, maar het kan ook met emails etc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ja, de Airprinthacktivator (sinds kort heet het blijkbaar activator) is er ook voor Windows. Zie m'n bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toch een computer hebt aanstaan is het misschien makkelijker om gewoon de boel te emailen naar jezelf en het vanaf de PC/Mac te printen.