Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil met mijn prepaid alleen internetten via wifi dus niet betaald internet, kan dat op samsung galaxy s ?

ik heb de samsung galaxy s, en wil daarop met mijn prepaid abonnement alleen op internet via wifi, omdat het anders erg duur word aangezien ik geen internet abonnement heb/wil. Is er een mogelijkheid om het internet via betaald internet uit te zetten en altijd alleen op internet te kunnen via wifi?? dus geen onverwachte verloren euros..?
is er misschien een app voor?

heel erg bedankt!

Toegevoegd na 50 seconden:
ik bedoel: een prepaid simkaart dus geen abonnement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Instellingen> Draadloos en netwerken> Gegevenverbinding (uitvinken)

De telefoon maakt nu geen verbinding met mobiele internet-signalen, Wi-fi kun je wel blijven gebruiken mits:

Instellingen> Draadloos en netwerken> Wifi (aanvinken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan, in de instellingen kan je internet via je provider uitzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal hij dan voor altijd uit staan? ik wil namelijk nooit maar dan echt nooit op betaald internet.. en dus alleen internetten als er ergens wifi is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hij blijft voor altijd uit totdat je m zelf aanzet
Binnen android kan je dit instellen

http://www.mydigitallife.info/how-to-turn-off-and-disable-mobile-data-connection-2ggprsedge3g-on-android-phone/

Open dialer.
Dial *#*#4636#*#* to open “Testing” screen.
Tap on Phone Information.
Press the Menu key or button.
Tap on More.
Tap on Disable data connection to disconnect and make inactive any data connection immediately.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Dat hoeft niet eens via een app
Je kunt het internet via het 3g netwerk gewoon uitschakelen, zodat je ook niet perongeluk op het betaalde netwerk gaat.

Ga hiervoor naar instellingen
Dan naar draadloos en netwerken.
Hier naar beneden scrollen en dan pakketgegevens uitschakelen.

Is ook handig als je wel een internet abonnement hebt, maar bijv in het buitenland niet betaald wilt internetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding